I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

<3 I E J <3

Kategori:

Handsvetten gjorde det läskigt att hålla emot ratten i blåsvädret på väg till Falun idag. Handsvett. Jag har väl aldrig haft handsvett. Det bekräftar bara hur jävla nervös jag var antar jag.
Hittade till bilbesiktningen och hämtade upp D. Efter det är allt lite som i en dimma.
 
Trodde jag skulle svimma när all rädsla släppte där jag låg på bristsen med kallt kladd på magen och såg den bästa film jag någonsin har sett. Den lilla levde och vinkade åt oss från magen. Eller boxades för att sköterskan tryckte till boet.
 
- Är det en pojk? Frågade jag skeptiskt. Såg inga tecken på det överhuvudtaget. D som har varit så säker.. Nä, det är en tjej sa jag innan jag fick svar. Jag vet vad hon ska heta och vi har redan pratat om kärleken till män. Hehe. 
Vi bröt D's släkts trend, följde min släkt och får en tjej. Eddie kommer nästa gång. <3
 
Äntligen kan jag slappna av lite och vara lycklig igen! Fan, vilken lättnad! 
 
Jacob, meet your love. :)
 
 
<3 I E J <3
 

Velar mellan att ta en kaffe och sova. Men jag tror jag ska ta mig en kopp först.
Puss&Kram E
 
 

Kommentarer

  • Annica, 7 barns morsan säger:

    Grattis! Åh vad mysigt!!! Blir det en Bella kanske;)

    Svar: Tack :D Ja, chansen är stor ;)
    Elenor.

    2013-04-17 | 22:20:47
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här: