I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ont!

Kategori:

Jävla skit vad ont det gör i ryggen när jag går, står och sitter! Faaan! Det går inte att jobba längre. Skulle ju prata med sjukvården men jag blev sjuk istället. Fick i alla fall tag på min bm i fredags men hänvisades till vårdcentralen. Imorse hade jag ställt klockan på tidigt för att gå upp och ringa men då kände jag mig sämre i förkylningen igen istället. Kom inte upp förrän sent. 
 
Efter fyra dagars vila (låg fysisk aktivitet) tänkte jag att det kanske skulle kännas bättre även i ryggen när jag började jobba idag igen. Men icke. Tvärtom. Det blir värre och värre. Foglossning kan man inte göra mycket åt heller. Det enda var att vila när det gör ont. Ja men det går ju inte när man jobbar i butik!
 
Till och med kunderna såg att jag mådde dåligt idag. Flera stycken. Pinsamt. Kollegorna också men dom vet ju sedan innan. När flera oberoende ser, då är det liksom pricken över i:et. Man står där och biter ihop men vill inget hellre än att grina av smärta.
 
Nej, nu är det nog. Förändring måste ske.
 
Mot soffan och Let's dance. Ha en skön helg alla lediga!
Puss&Kram E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: