I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Tropisk värme och en kamera

Kategori: Ord.

Idag har jag ägnat mig åt att tvätta några maskiner tvätt och utnyttja värmen. Kläderna torkade rekordfort! Härligt. Mitt i alla sysslor så hände det sig att dottern sov länge på förmiddagen och då passade jag på att ha kul! Kul på mitt vis. Här kommer resultatet. Är mycket kär i min nya möbel. Även om det tekniskt sett gick snett några gånger på vägen så tycker jag slutresultatet blev som jag tänkt mig eller lite bättre faktiskt. Gillar ni?
 
Detta är ett gammalt bord från Ikea, Svansbo som jag har gjort om.
Med vit färg, decoupage och sprayfärg till underdelen blev det så här.
 
Det marockanska mönstret som egentligen är ett kakel är helt 
underbart vackert!
 
 Slipade med ett fint sandpapper för att få en sliten känsla.
 
 En mysig uteplats på framsidan av mitt hus.
 
 

Glöm inte att dricka mycket vatten, låt huden vila från solen och skydda huvudet. En omtanke är aldrig fel. 
Puss&Kram E
 
 
  

Kommentarer

  • Jea säger:

    Å så vackert! 😊

    Svar: Tack så mycket! :) Första objektet jag sätter tänderna i så tekniskt är det lång väg kvar. Men jag ska ju börja någonstans. :)
    E Craehn

    2014-07-10 | 00:58:43

Kommentera inlägget här: