I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Välkommen solen

Kategori:

Igår tog jag sovmorgon, åt en lång och nyttig grötfrukost sen vilade jag lite till. Sen var det dags att hoppa in i duschen och fixa till sig lite innan vi skulle möta upp J&A och lilla A för att gå på marknad.
Underbara, oumbärliga sol! Jag älskar solen mer än någonsin och suger åt mig av alla strålar jag kan få. D-vitamin tillverkning på hög nivå var det igår. Kroppen bestämmer liksom, den måste få sol för att må bra.
 
 
Älskling och A snurrade galet mycket!
 
Innan vi åkte till Gazoline för brakmiddag så hanns det med att skjuta ner olika ting och en till karusell. Men den vågade bara ungdomen åka... :)
Kvällen avslutades med kaffe och trevligt sällskap hemma hos A.
Varför i hela friden finns inga bänkar att sitta på när det är marknad. Tänk på det nästa gång, Borlänge kommun. Äldre, gravida med ont och andra som är kravliga behöver vila emellanåt för att kunna spendera guldtior vet ni väl?
 
I dare you!
 
 
Idag vaknade jag och hade halsont. Så idag blir det bara vila för att se om det går tillbaka. Hoppas hjärtat byter till sommardäck idag i alla fall. Då blir jag superglad och tacksam.
Ha en fin söndag!
Puss&Kram E
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: