I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Strålande dag

Kategori:

Hej öppna dagboken.
 
Efter två deppdagar med gråt så vände livet och lyckan kom åter. Skönt som tusan. Har varit så fruktansvärt effektiv idag så jag är rädd att jag får igen det imorn, med lite mer ont i ryggslutet/rumpmusklerna än vanligt. Men det kan det faktiskt vara värt. Nu är alla bankärenden nästan avklarade, ska på ett till litet möte på måndag bara. A-kassan har fått sitt och lite till tror jag. De borde räcka för att min ersättning ska hoppa igång. Annars blir jag arg.
 
Håret har fixats av A på Anne&Co imorse. Så skööönt att se sig i spegeln och vara belåten igen. A fick bort den gula randen som vi inte fick bukt med hemma. Borta är den gula tonen och slitna toppar. Aaah. Nu kan jag gå på intervju och känna mig stark inifrån och ut.
Intervju var det ja. Är så nervös men det går som det går. Jag kan inte mer än vara så förberedd jag bara kan och vara mig själv.
 
Donat inför flytten och fått några fler jobbdagar på DM idag också. Längtar så efter att alla flyttkartonger och möbler är på nya stället så att jag kan börja pyssla och boa. Det är det enda som jag tänker på nu för tiden. Inreda och förbereda inför ankomsten av det efterlängtade lilla livet. Har börjat skriva ner alla idéer och skissa så inte minnet ska svika.
Trippen med fröken J till Ikea om en vecka eller två ska bli skitkul!
 
Glasspaus!
 
Nu så ska jag laga mat åt hjärtat. Han borde vara på väg hem nu. Trött och hungrig, stackarn.
Ha en fin kväll!
 
Puss&Kram E
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: