I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Allt är som det ska vara

Kategori:

Klockan elva idag var det min tur att besöka vägledningsdamen.

Vilken känsla! Allt, jag menar verkligen allt, hon sa hade hon rätt i. Hur kunde hon veta vissa saker? Satt bara där och flinade och nickade instämmande. Jag menar hon berättade grejer i detalj som bara jag har tänkt på men aldrig sagt. Hon visste saker om min familj, mina vänner och min A som hon inte kan ha tagit reda på. Fick mina funderingar bekräftade. Lite förhandsvisningar på vad som komma skall... Hehe. Bara grejer jag ser fram emot. I stort sett. Förutom det där med farmor, men det hade jag redan på känn.
Hon visste exakt hur mitt förhållande till mamma och pappa var.
Ja, hon visste allt.

Helt galet bra. Att få komma och få vägledning/bekräftelse. För stark intuition har jag redan och ska lita på mina känslor och syner. För att inte tala om mina drömmar. Ska bara öva på att tolka dom rätt.

Och ja, snart är det min tur! Hihi!

Åt lunch med fröken C för att sedan köra lite julklappsshopping. Men vi var båda två helt slut efter "mötet" så vi åkte hem till mig och slog oss ner i soffan istället. Gick igenom vad damen hade sagt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och ringa F-jäntan. Har lite att berätta för henne osså...

Pöss o god jul

MissE

Kommentarer

  • Wilhelmmerete säger:

    Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

    2009-02-19 | 09:08:38
    Bloggadress: http://wilhelmmerete.myblog.de

Kommentera inlägget här: