I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Cirkeln som sluter sig?

Kategori:

Undrar om jag flyttar tillbaka till stället jag växte upp någon dag?

Åkte förbi ett litet rött hus med vita knutar som fanns på samma gata som min första bästis bodde på. Jättemysigt. Skulle kunna bo där, lätt som en plätt. Saknar att bo nära min flock juh. Fast nu har en av mina soulmates bosatt sig i en annan ände av stan dock. Hennes cirkel kanske inte är sluten än?

Min kanske är på väg?

Ska bli intressant att se hur det blir för oss sen. När vi stadgat klart oss. Börjar väl hända grejer nu.

Har vart hos missJ. Snyggaste köket i stan?! Kanoners. Smått sotis... =)

Kul att bara hänga med J i hennes soffa som förr i tiden. Då känner man sig lugn. Då mår man bra.

Man=jag. Fortfarande. =)

Vill ha en tjejkväll. Efter nyår lär jag slita med mig en kompanjon och styra upp nåt. Välja någons hus och ladda med mat, godis och några asgarv? =)

Fy fan vad jag är trött. Måste slänga mig på soffan och vila lite. Hoppas på att få hämta min A sen. Om det inte blir på morgonkvisten.... hehe.

Men är det så, tror du, att man kommer tillbaka dit där allt började, till slut? Fast med fett mycke mer i bagaget och balanserad. I sinnet. Är det så det blir bäst? Eller ska man hela tiden söka sig vidare?
Jag vet inte, men tror rätt mycke på den där cirkeln ändå.

Go natt, Sverige.

MissE

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Intressanta tankar... det där med att hela tiden söka sig vidare eller senare sluta cirkeln.
    Tror det har med personligheten att göra. Jag känner mig som en som alltid sökt sig vidare, speciellt när det gäller förhållanden. Men nu när jag återvänt hem känns det verkligen toppen. Tryggt.
    Och jag skulle bli jätte glad om du hittade till rätt sida av älven oxå ;)
    Vi ska nog se till att samlas här tillslut.
    Många kramar

    2007-12-08 | 17:15:03
  • Elenor säger:

    Det är kul att fundera på sånna där saker. =) En del av mig tror nog att det är dom oroliga själarna som inte tillåter cirkeln att sluta sig... kanske behöver dom fler upplevelser innan det är dags?

    Känns som jag skulle kunna komma "hem" rätt snart faktiskt. =)

    PussoKram

    2007-12-09 | 15:11:15
  • Taraldjessica säger:

    It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

    2010-04-15 | 15:08:21
    Bloggadress: http://taraldjessica.3steps.com

Kommentera inlägget här: