I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Efterlängtat besök

Kategori:

Äntligen plingade dom på dörren som två pojkar på rymmen!! =)

MrS och MrR kom på kaffe! Nästan hela WP samlat. Fram med kaffe och brownies (nej, inte sånna brownies, älskling, bara vanliga! Hehe) Dom hjälpte mig med klappar, uppdaterade och skrattade åt Homer.. Upptäckte till min glädje att min Vän har äckligt lika ljud för sig som Homer har! =)

Tack för besöket, homiiis! Det var gött. Snart igen! Antaglivis på juldan? Fast den gången med en öl eller tre. =)

Igår ringde brorsan, som har varit fasligt upptagen på senaste... =) Saknat dig juh! Need my brother, you know! Fick lyssna på hans bittra skämt om att allt går åt helvete i alla fall! Haha! Kan man undvika asgarv! =) Du anar inte hur mycke syrran behöver asgarv!

Dan har varit fylld av möte i Ö-bro samt möte i V-ås. Trodde aldrig jag skulle få komma hem igen! Snart semester, bara 1 dag kvar!!!!!!

Behöver ladda batterierna, samla kraft, fylla på energinivån...

Genom att sjunga, dansa, skratta med dom som gör mig varm i hjärtat! För att inte glömma alla buus. Behöver bus i mitt liv. Tur att jag har träffat en liten rund o go jänta som jag kan busa och leka med! =)

Har inte sett min A på hela dan! Börjar sakna! Men nu är han på väg. Med cola på glasflaska!! God, I love ya!

Ciggisarna är finito. Eller ja, paketet är tomt. Varför blir jag alltid så röksugen när det inte finnes nikotin i närheten?? Knata till macken vägrar jag, det är alldeles för iskallt ute! Pärlan är på utlån. Shit, vad snäll jag är! Hoppas han förstår hur mycket det krävs av mig för att låna ut henne. =) Special price for you, only!

Drygt det då. Är inne i nån engelsk-fras-period! Men vissa saker låter helt enkelt bättre på usaiska. Hehe.

På torsdag och fredag är det julklappsshopping för hela slanten som gäller. Har juh knappt haft tid innan.

Nån som har nåt tips på ett litet, fint boende? Ej lägenhet.

Hur fan ska jag ge min syrra det hon önskar sig av tomten då..? Vore såå jävla coolt om jag kunde fixa det!!

Var det nåt mer på MissE's hjärta..?

I think she gave me the power back...

Det var det. Tack för mig.

Sussa sött, titta noga, känn efter. Så ska du se att det löser sig.

Go juuuul!!

MissE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: