I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fiint me Freda

Kategori:

Kom nyss hem från ännu en jobbvecka. Denna gång till en nystädad lya. Med julmys. Riktigt nice. MissE leer.

Hela dagen igår gick åt till städning och polering. Hade förstås hjälp av min älskling, vilket var tur när jag höll på att kräkas när vi rensade brunnen under badkaret och röret under handfatet.... Fy fan vad vidriga saker det fanns där. Trodde hela tiden att nåt skulle dyka upp och bita av mina fingrar.

Hämtade julgrejerna hos exet. Äntligen! Duktig kicka! Även där sällskapad av mr. Omtalad. Tack.
Barnen vill vara vakna till jag kom så dom fick träffa mig. Mmmm, mina barn!! Får man begära delad vårdnad om hans kids?? Hehe.
Lilla Filippa är min goaste tjej!!! Kärlek, kärlek, kärlek på dig!!!!

Snälla gode gud, ge mig en egen jänta en vacker dag. Och pojk förstås.

Handlade kyckling och potisgratäng på coop. Sen men fruktansvärt god kvällsmat blidde det!

Kneget gick soft idag. Skönt. Inga problem.

Men vart är min karl och min bil??? Haaha. Borta med vinden.

Ska slänga mig på soffan, i mitt überfina tvrum och läsa lite.

Återkommer säkerligen senare...



I wont hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours




Ha en ruskigt bra kväll, de ska jag ha.

Hejdå. =)

MissE

Kommentarer

  • Reidarvilje säger:

    Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

    2008-11-28 | 10:16:27
    Bloggadress: http://www.enequist.dk/reidarvilje

Kommentera inlägget här: