I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jul här och jul där

Kategori:

Så där ja. Vart hos mor, hos A's mamma och pappa, sen tillbaks till mor. Fick ju inte missa daddy som sjöng karaoke!! Hahaha! Fan va kul det var!

Började med att vakna upp med älsklingen och ge mackor på sängen, ni vet....

Sen duschen och fixa till sig lite. Körde A till Gustafsbyn sen mot mamsen och Kalle. Hann dock inte fram eftersom jag spelade så jävla högt i bilen och sjöng så jag ville åka extra sakta...

Hinna sjunga "I'm yours" och sånna där låtar...

Mötte upp syrran och daddy utanför mamsen. Blev lite uppdaterad om den andra A. Hehe.

Jag och sis lyssande på musik med ögonen tårfyllda, skrattade med pappa så jag höll på att kolavippen!!

Åt som en varg, ni kan numera kalla mig för julegrisen...

Öppnade klappar med ett fett flin på läpparna. Kryssning, halsband och bestick mm... Kryssning ska bli så jävla skoj!! E+A+E+A.... hhahhaah!!

Äntligen mot älsklingen och hans kära. Blidde bjuden på det ena och det andra.. Fick mera klappar... Nu kan jag sova gott om nätterna.

Ingen har en snyggare väska än min, kan jag lova!! If you try to steel it... Mohahaha!

Höjdpunkten var ändå att jag, min älskade far och resten av den kära familjen var på plats. Inklusive A så klart. Sen trivs jag otroligt bra hos svärföräldrarna osså... =) Lite lessen att jag missa den lilla.... eller ja, ruskigt lessen men miniA visade juh kort! =) Gulligt värre!!

Looooooveeee on ya!!

Tusen tack för mig!!

Over and out
MissE

Kommentarer

  • Amundagathe säger:

    You have done a great job with everything on this site. I Love your site

    2009-01-15 | 20:57:08
    Bloggadress: http://amundagathe.3steps.com

Kommentera inlägget här: