I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Välkommen till världen!

Kategori:

Oj, vad hjärtat slår för lilla jäntan som jag och F just besökt på BB! Fröken L har nämligen blitt stolt förälder med Herr F. Herregud! Nu är det på riktigt. Fast man fattar inte att det är sant än.
Jäntan kommer bli överröst med julklappar från hennes "bonusmostrar"... Hehe.

Vi vill osså ha en bebis nu... =) Våran tur! Våran tur! Våran tur! =)





Nu är det så där mycket jag vill göra igen... Ikea, shoppa julklappar, hitta en större lya, ha semester, dricka glögg och äta lussebulls, åka till Mediahouse i V-ås... Fast dit tror jag det blir en tripp på fredag efter julbordet. Bäst att passa på när man ändå är i stan eller? Mmmm, julbord. Ser fram emot. =) Någon annan får köra så kan jag snapsa med gubbarna! =)

Har äntligen kommit på vad jag ska ge min älskling i julklapp! Hihihi. Hoppas han inte har ångrat sig och inte önskar sig den grejen längre. Hmm, aja, då får han la byta då... =)


Funderar på vem det var som kontaktade mig i söndags... 
En ung kille med glimten i ögat hade ett viktigt budskap. Det var en olycka, inget annat. Det gick väldigt snabbt. Han ville inte passera än. Han tyckte jag skulle leva livet, leva i nuet. Inte vara För modig, som han var. Han hade massa bra saker att säga mig. Vi får väl se om jag kopplar vem det var någon gång.


Chefen ringde. Måste börja med maten. =)

Ta vara på det som händer Nu!!

missE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: