I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Don't!!

Kategori:

Vi lät han som tror sig veta allt bäst, köra hem från jobbet idag. 140km/h i snöblask och nollgradigt.
Hallåååååååååååååå! Du är inte själv i bilen, idi....!

Till slut sa fröken C ifrån på skarpen. Då blev han putt. Skulle påtala detta resten av vägen hem. Dessutom trotsa allt vi tyckte och tänkte. Men varför tror han att han kan tillrättavisa vad jag tycker???? Det jag tycker och känner är ju mitt Eget!!!!!
- Min mage tyckte inte om purjolöken på mackan vi åt idag.
(Det stod klart och tydligt att det var purjolök på menyn.)
- Det var rödlök. Jag har också känt av rödlöken hela dagen.
- Men på min macka var det inte rödlök, det stod till och med att det var purjo.
- Nej, det var rödlök.

Ja, ni förstår.... det går inte att komma nån vart. Lika bra att hålla käften. Slösa energi på han liksom. Don't think so!! Sånna där svar är det på Allt man säger. Blir för jobbigt.
Nästa gång tar vi med någon annan. Så enkelt är det. Punkt.

Dagen började med att vartenda sektionsnummer satt fel. Satte igång att märka om. Tog cirkus 1,5 timme. Hann göra torget med julsaker innan frukost också.

Sen var det dags för lägga in nya benämningar i datorn. Soft. Skoj. Fröken C gav sig på listorna. Efter en stund upptäckte vi att hennes handscanner inte blivit laddad utan hade en annan butiks filer i sig. Radera allt det hon räknat. Ladda om. Räkna om. Suck och stön.

Som tur var, blev vi ändå klara runt 14. Trots alla hinder på vägen. Dom är till för att lösas!

Positivt idag är att det snart är jul. Fick värsta julmyskänslan. Vi överlevde bilfärden hem. Min A är bäst. F-jäntan som lindrar min klåda som kortison. Hahaha!

Negativt idag är det här jävla mörkret som gör att jag knappt kan köra bil! Väglaget. Besserwiessers!!!!!!!! Lr hur det nu stavas. Dramatikskapare som lider av bekräftelsebehov. Värsta sorten.

Kan man bli mer kär än så här?? Tycker det blir värre och värre... =) På ett bra sätt alltså. =)

Mat nästa punkt på schemat!

Give some love
//MissE

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Citat: "Men varför tror han att han kan tillrättavisa vad jag tycker???? Det jag tycker och känner är ju mitt Eget!!!!!

    Exakt så! Förstår dig verkligen! Bah!!

    2007-11-14 | 14:15:27
  • Elenor säger:

    Tack! Visst är det kul, inte... Ne, tummen ner för sånna personer.

    2007-11-14 | 17:56:35

Kommentera inlägget här: