I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mer strunt

Kategori:

You be nice to me and I'll be nice to you.

Sjunger/skriker ur mig massa dåliga tankar/känslor. Vaknade och var pissigt syr. (Som mallan skulle ha sagt)

Inte så skönt att vakna och vara förbannad. No.

Letar efter musik och kommer precis på namnet. Då ser jag skuggan falla. Vill inte se. Men jag är inte blind. Gåtskrivning. Me like. Kåtskrivning. I wish.

Mycket skönare att vakna med händer överallt. Lyssna/känna tunga andetag.

I told you, warrior, to get back in my bed! Ordervägran bestraffas.

Men, lille vän, vakna nu. Behöver få höra din röst snarast.

Mer kaffe åt folket. Power to the people.

Ser sprickan på isen bli längre och längre. Paniken växer. Hatar den känslan.

Drömmer att han stannar kvar varje natt. Mycket bra. Att jag vaknar kallsvettig, skriker efter honom, och han säger lugnt att han är där. Måste lita på det. Det tar bara lite tid.

Men jag vet varför jag blir rädd. Det var så där idiotenx2 alltid gjorde. Sa att han skulle komma tillbaka men det gjorde han aldrig. Hur mycket jag än lever i nuet så har det förflutna satt spår. Jag skulle inte ha litat på honom, han var ju missbrukare, dom lever i lögnernas värld.

Nu har det hänt en gång. Ingen fara på taket liksom. Påmindes om det gamla. Så dåligt som jag mådde då tänker jag aldrig göra igen.


"Erkände mig maktlös inför detta"

Genast bättre.

Krama mig litte nu, Angeleyes, så ska du se att jag ler igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: