I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ord-lek

Kategori:

Sjukt tråkigt att sitta här. Vrickat och fett snett tråkigt. Blä. Blä. Blä. Trotsig som en treåring. Vill inte! Vill inte! Vill inte! Sitta här. När du är där...

Är du där på riktigt? Förmodligen bara en fantasi. Som vanligt. Som oftast. Som alltid. Jag är lost. Lost. Lost. Utan spår. Mellan raderna, vännen. Mellan raderna. Det är det som är det konstiga. Allt annat är bara normalt...

Du behövde lite kärlek från fel håll. Sympatier från fel sort. Can you handle me? Det Här Är sanningen. Är du redo? Alltid redo? Aldrig rädd...

Ylar som Varg i natten. Hungrig. Ensam. Trött. På att alltid. Aldrig. Skriker mig hes. För alla gånger du högg mig. Utan nåd. Behöver Ängel. Nu. För många sår. För många...

Hittar inte tillbaka. Inte utan dig. Lys upp vägen, måne. Det är en order. Från mig till dig. Men så dra då. Överlever. Högre än muren. Starkare än solen. Vad vore jag utan dig? En släckt stjärna. Din slocknande stjärna...

Älskar. Älskar. Älskar. Friare än frihet. Du skämta mig aprillo? Hetare än brasan. Jag brinner. För. Dig. Så bli min bägare med balans. Min knekt. Min kung.

När jag känner. Då känner jag. Intensivt. Passionerat. Som surströmmingens osynliga lukt. Vackrare att blomma som liljor. Liljor i dalen. Only destiny knows...

Ber inte om närhet. Sänker inte skeppet så lågt. Stolthet. Jag klarar mig. Kom! Kom! Kom! Jag ber! Din värme. Dina andetag. Gör mig nästan perfekt. När ljuset är släckt...

Wanna see you from above. I det svarta. Bland dödskallar och aggresiva drömmar. Lika självklart som ett plus ett blir två. När? När? Om hur länge? För länge.

Väntar. Väntar i all evighet. För just nu känns det precis som i en film. Rulle. Blängband. Jag är experten av experter. Ler snett. Flinar stort. Till och med skrattar högt. För utan vattnet dör jag av törst...

//Från E till början

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Intressant läsning du bjuder på. Många sanna meningar om livets sanningar.
    Kiss on ya!

    2007-11-03 | 12:21:24
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Hehe. mest yrt men det är juh så jag e. =) POK

    2007-11-03 | 12:59:49

Kommentera inlägget här: