I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

På hjärtat

Kategori:

Fortsätter med att berätta om jobbet eftersom det tar upp all min tid just nu. Tänker på det hela tiden. Inget är klart ännu om det blir jag som får tjänsten, vilket får mig att inte orka ge 110.
Imorse kl 04.00 vaknade jag av klockan och min första tanke var "Fan, vi har en handscanner för lite idag!"
Detta på grund av en medarbetare som inte accepterade att få en extra dag nästa månad istället för den här månaden.... Grrrr.
Men ringde bigbossen idag om mina funderingar och så. Han är med mig. Coolt. Snälla Roffe kunde osså kompromissa idag angående möte och planering. Skönt att ni är förstående! =) Me like.
En annan medarbetare vill inte sova borta, vilket också försvårar mitt arbete. "Vill inte" är numer inte godkänt. Måste ta upp detta med honom. Det känns jobbigt för vi är vänner osså. Hoppas han inte surar till på mig som vän. Aja, det blir som det blir.

Jag får byta parkeringsplats!! Jättesamarbetsvillig och servicevänlig tjej som ringde mig idag. Ros till dig! =)

Min Sweetie är fortfarande skönast. Att prata med honom skingrar molnen. Fan, vad poetisk jag är! Hehe. Å, ja, jag gillar dina retsamma kommentarer osså! Men tro inte att jag inte retas tebax..... hehehe....

Hade hoppats på fika med fröken M, men vårt kalla väder hindrade det. Man vill juh inte gå ut när man kommit hem från jobbet, denna årstid. Blä! En annan dag. Förhoppningsvis i helgen. =)

Igår kväll återvände lusten att sjunga. Letade efter en sladd till min karaokegrej i 3h!!!! Lägenheten var typ upp och ner innan jag gav upp. Fy fan! Vart tar alla saker vägen? Hur kan dom bara försvinna så där? Som min Dirty dancing-film. Den bästa filmen ever. I alla fall när jag känner mig på tjej-humör. Någon från andra sidan som inte orkar se den igen? Någon från andra sidan som inte vill höra mina falska toner längre? Hahaha!

Ska kanske träffa hans familj i helgen. Skakis? Nej, inte alls... =D

Skulle vilja ha en tjejfest för alla mina vänner med vackra former. Alltså, kvinnliga vännerna. Åh, vad skoj!! Men hur ska man få alla att kunna komma samtidigt. Det är typ 1 på miljonen att vi kan samma helg. Jobb, familj och husdjur finnes ju. Shit, vad sjukt. Vi har blitt vuxna.

Ja, nu är vi vuxna... Säger det högt med stora ögon! Småler lite finurligt samtidigt. Ganska kul att vara vuxen ibland. Att ta ansvar. Vi växer och mår bra med ansvaren. Alltid en höjdare att klara av utmaningar. Nice för självkänslan! =) Det enda som är drygt är att få tiden att räcka till. Fram för kortare arbetsdagar! Jag lever för livet, inte för att jobba.

Värst vad jag hade mycket på hjärtat idag då.

Varma tankar fyllda med kärlek och kraft till F-jäntan som har det tungt med MrB.
 
Yep, love the rest of ya toooo.. ;D



Han hör mig
Han ser mig
Han rör mig
Han förför mig

Genom eld och vatten




Lyssna på "I'm yours" med Jason Mraz
Så j-a skön!!



Hadebäst!
//MissE





Kommentarer


Kommentera inlägget här: