I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sonata Arctica Arenan Sthlm 20071031

Kategori:

Vaknade på onsdag morgon och kände mig ganska slö. Men när jag väl fått i mig lite frukost som Mr.Sverksson ordnat åt mig blev jag pigg igen... =) Han äger.

Mötte fröken M på stationen och inhandlade färdkost. Vi åt upp nästan allt så fort vi klivit på sen hade vi inte så mycket mer att säga, kom vi fram till! =D Så på med lurarna och volymen upp. Båda två sov snart som grisar. När vi vaknade var vi nästan framme i Stockholm redan!! Det var den bussresan det. Hehe.

Peter for president kom och plockade upp oss! Behövde gå ca 3m från bussen... =) 
Hem till honom i en rasande  fart med ett mellanstopp på Max!! =)
En orginalmål och ett cola.... Hahaha! Den roligste maxjobbaren jag hört! =)

Öl, make-up och klädval. Skitsnygga blev vi. =) Skrattade åt deras historier så jag har träningsvärk i magen idag! =)

Klev ur taxin utanför arenan. Nu var det på riktigt! Sonata var juh därinne!!!! Körde en liten glädjedans!!

Letade på toaletterna med hjälp av dom trevliga vakterna! Hörde hur någon testade trummorna... Vi sprang runt som om vi kommit till himlen! Så glada, så glada! =)

Letade på P som vaktade våra platser i den überlånga kön!! Regnet kom. Men ingenting gjorde något för man visste att det var värt det! Några pojkar från E-tuna stod framför oss i kön och började sjunga på Sonata-låtar. Vi hängde på. Sen hade vi tre sällskap av dom nästan genom hela konserten. Träffade på andra dalkullor, 45-åriga rocktanter som hoppades på privat efterfest med bandet, en jättebaby som inte kunde hålla tätt där bak! =)

Epica var förband, inte att förglömma. Schysst röst tjejen hade.

Efter en otålig väntan och lite trängsel för att komma längre fram var det äntligen dags!!!!!

Fröken M och miss E's knäskålar var gelé! =)

Tony Kakko! Markko Paasikoski! Eller som P sa "tony koskenkorva" Hehe.

Där var dom. IRL!!!!!! Älskade bakgrunden med fullmånen och vargarna. Hoooowlin! =)

Sjöng, skrek och hoppade runt. Skoj som fan!! Ja, jag tror jag fick ur mig allt jag ville faktiskt.

Hallå, nästa gång måste ni fixa mer vatten till publiken!! Det var det enda dåliga. Nej, förresten, det fanns ingenstans som man kunde plocka ut cash! Vi hade inte en krona i löspengar. Men P fixade biffen som vanligt och sprang till närmaste bankomat. Lånade ut slantar till en röd huvtröja med Sonata på. Kaunita Unia.

Tony pratade lite svenska, dom körde en kortlåt som vi fick vara "ljud" till. Sjöng en vaggvisa som avslutning och nåt om mer vodka... Hahaha!

Sen var jag och M helt slut, uttorkade och allmänt tömda på energi. In i taxin igen. Vätskepåfyllning fixade P på statte. Sen fixade han mackor, kaffe och tända ljus innan det var sängdags.

Tusen tack, sötnosar för allt!! Never forget!!! ♥

Bilder kommer....

Kom på rätt buss hem idag osså. =) På med lurarna, sjöng och klottrade lite. Uppdaterade med mr.A, samtal från kollega och till slut fick jag höra mr.Omtalads goa röst.

Ska få käk ikväll ja!! ♥

Det är så skönt att leva. Jätte, jätteskönt. =D

Nu väntar en varm, lång dusch!

POK
// LoveingMissE

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Hahahahahaha! P for president, fan va bra! I love min sköna, för att du alltid är så jävla skön o rolig att ha med sig. Nu är det dags att börja fundera på vad vårt nästa event ska bli... :D Kisses!

    2007-11-02 | 18:48:36
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Hihi, du osså, dearest. =) Känner att det är dax för en hederlig fuldanskväll snart. Bla. Behöver träffa vargar osså.. ;) Loveonya

    2007-11-02 | 21:14:45
  • Runaradina säger:

    NICE AND WONDERFUL SITE

    2008-09-29 | 09:07:23
    Bloggadress: http://runaradina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: