I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Spränger en bergsvägg

Kategori:

Det är något jag måste få ur mig. Det krävs så mycket mod. För en risk som denna tar jag inte varje dag. Risken är att få ont. I hjärtat.
Men det gör ingenting. Bara jag får säga det. Till dig. Jag måste. Jag vill. Livet är alldeles för kort för att hela tiden vänta. Vänta på rätt tillfälle. Kommer någonsin rätt tillfälle? Är det inte bättre att skapa sig det tillfället? Bestämma över sitt eget liv.

Så var tyst nu. Bara lyssna. Svara inte. Gör ingenting. Bara ta emot.



Oj. Det här är inte likt mig. Att ta sånna här risker.

Men jag har bestämt mig. Så nu måste jag bara samla ihop mig. Dra dig nära mig. Så att jag kan viska det till dig. Hehe.


Nattis gott folk.

PoK
//MissbraveheartE


Kommentarer


Kommentera inlägget här: