I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

23.56

Kategori:

Hittade mitt kraftdjur. Många egenskaper är vargens med en blanding av hund. Ylandet, flockkänslan och förmågan att uppskatta tystnad. Försvarar vänner, familj, arbetskollegor... med livet. Har ju alltid trott att mitt kraftdjur var Canis lupus enbart. Tydligen var det Canis lupus dingo. En art av varg...
Skrämmande nära.



Warrigal




Så jag har en liten Dingo vid min sida. Extra intressant.


Fick träffa min vän idag. Han hämtade upp mig och gav mig mat. Sötare än någonsin. Nu har Mallan träffat honom osså. =) Hon var inge farlig, jag sa ju det! =)

Titta, M, jag har en bild i bloggen. Hehe. På tiden eller hur? =)

Oh, sms!

Så. Nu kan jag sussa sött. Hehe.

Slut på nattflum från miss E.

Love you!!!

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Hehe, ja, det var på tiden, lilla du! :D Hoppas du skaffar dig en ny lur snart, då kan du ta kort på vad som händer i livet o lägga upp :) Ring maj sen :D XXX.

    2007-10-13 | 08:51:14
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: