I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Alive!

Kategori:

Ibland känner jag mig extra levande. När det händer saker. Förändringar som påverkar mitt liv.
Visst det blir svårt att äta, sova och andas som vanligt. Det är det värt. Enbart för den underbara känslan "high on life"

Jag har stora möjligheter att ta ett kliv upp på karriärstegen. Inget är säkert än men jag kan komma att få ett stort ansvar, som gruppledare. Vill verkligen få chansen! Se om jag kan leda en flock. =) Om jag är Alfa-typen. Nej, stryk "om". Jag ÄR alfa-typen. =)

Så om det här går vägen... shit! =)

Inte bara därför jag är glad...

Det andra går vägen idag också... helt overklig känsla! =)

Längtar!!

Är det helg nån j-a gång?! =D




Finally
Now my destiny can begin
Though we will have our differences
Something strange and new is happening
Finally
Now my life doesn't seem so bad
It's the best that I've ever had
Give my love to him finally

Kommentarer


Kommentera inlägget här: