I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Changes

Kategori:

Miza cant stand this!

No sleep. No eat.

Måste släppa alla rädslor och njuta av det trevliga som händer just nu! =)

No fear.

Braveheart.

Talar i gåtor, svar ja.

Lite knäpp. Men på ett bra vis. =)

Så många frågor.

Så... bra svar. So far.

Får jag en lekkamrat i helgen?

Jovisst. =)

Men det är många dar tills det är helg. Massor hinner hända.

Önskar då intensivt! =)

Törs jag lita på mina intuitioner?

Bör göra det. Men det är läskigt. Rädd för baksug. Rädd för mycket. För att inte räcka till. För att inte vara värd så bra... människor. Är alla så här rädda? Skulle vi bli mindre rädda om alla talade öppet om det?

Gud i halsen. Eller ja, tuggummi i halsen. Online/offline.

Go with the flow, miss E.

För just nu är saker o ting tjockt med softish! =)

Eftersom jag har skrivkoma så blir det bara korta meningar. Så ni vet. Och ni förstår säkert varför också.

Tack o hej, leverpastej.


I'm flying high
I'm flying right into the sky
I fly so high
with this wings, oh my, oh my.

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Va söt du är! Tack för att du finns och för att du är så bra. Du är min stjärna, och det vet du :D God natt, sweety-pie!

    2007-10-03 | 00:49:36
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: