I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ellionore Svenzone!

Kategori:

Kommer i rondellen mot Blge i Vansbro. Blinkar ut och svänger. Ser en bil komma från höger och han tänker inte bromsa!! En millimeter ifrån!! Tvärnit från min sida, han kör på. Jävla idiot!!!!!!! Snackade i sin lur. Gubbe. GgRRRR!!!! Han ser sitt misstag och vinkar lite ursäktande. F**k!! Sånt får mig att bli så in i helvete förbannad!!!!

Vaknade helt genomblöt inatt. Kunde inte somna om. Helt omöjligt.


Lyssnar på "Hurt" och känner mig allmänt slut. Måste få helg snart och vila. Har en hel helg inbokad utan några som helst måsten. Behöver det nu. Snarast.


Saknar min A!!
Kom och ät lasagne med mig! =)


Jobbet går bra. Mycket att ta in och komma ihåg bara. Men med fröken C vid min sida går det alldeles utmärkt! =) Min följeslagerska. Stark, trygg och lugn.





Hur fick du mig att lägga ner mitt vapen och min sköld?
Hur fick du mig att naken stå till din beskådan?
Hur tog du mig till himlen utan vingar?

För att du är du.
Sluta Aldrig vara som du är.



Sussa en stund nu.

Love you
//Kisses missE


Kommentarer


Kommentera inlägget här: