I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Krav krav krav!

Kategori:

Ingen bra dag för missE! =(

Jobbat 12h igen. Ätit för klent. För lite närhet. Dålig kombination.

Känner mig nere helt enkelt. Oro. Rädsla.

En miljon "tänk-om-tankar" snurrar i huvudet.

Rädd för att misslyckas. Rädd för att göra fel. För att glömma bort. För att stöta bort. Hur ska jag komma ihåg allt jag lärt mig på så kort tid!?! Hur ska jag lära mig allt som är kvar på bara 1 dag till?? Press och stress!!

Vill bara krypa ner under täcket och gömma mig ett tag.





Säg att jag duger för den jag är
Se på mig och låt blicken få mig att förstå
Krama mig så hårt att jag känner styrkan

Bara vara


Plikten kallar. =)

PussoKram
//TröttmissE

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Nej Pellenor!
    Den där stressen du känner är säkert helt obefogad. Varför skulle du inte klara det liksom?? Klart du gör!! Herreguud :)
    Du e ju smart å har huvudet på skaft.
    Vad gäller kärlek så håller jag tummarna för dej

    2007-10-30 | 16:15:49
  • Elenor säger:

    Mmm, tack så mycket, gumman! =) Det värmde! Ja, jag tänker klara det! Tamefan! =)

    Vad gäller kärleken... Han e grym! Plockar upp mina glasskärvor Innan jag haft sönder glaset, om du förstår? =) MissE är galet kär! =)

    2007-10-30 | 17:15:52
  • Mallan säger:

    Du vet att du oroar dig i onödan. Allt ordnar sig ju alltid till slut! :) Om du blir orolig så sysselsätt sig en stund så du får nåt annat att tänka på. Din mage kommer tacka dig. Njut av ditt liv nu, mrs Boss! ;D

    2007-10-30 | 21:55:38
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tex Sonta Arctica på Arenan!! Det var en supersysselsättning jag aldrig glömmer!! Love ya for bringing me there!!

    2007-11-01 | 16:43:04

Kommentera inlägget här: