I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ledig men Upptagen

Kategori:

Första dan hemma sen i söndags så jag har lite att grejer att göra för att komma ikapp! Kan lätt känna mig stressad då. Men men, det viktigaste först. Toppenprincip. Om man lyckas klura ut det viktigaste först i rätt ordning. =)

Ner till Banverket och skriva ut ansökan. Kaffe me syrran och mamma. Hem och slänga i tvätten. Till BRL, köpa bilstereo och sätta in. Hem, hänga tvätten. Handla mat. Städa. Ringa min A. Inte brorsan, min andra A. =) Har många A nu i kretsen. Ante/brorsan, Adde/Bumbastinas man, Anders/Tuttans man, Anders/L's man, Anders/Runk, Andreas/bonuskusin, Andreas/Miss A's sambo... Ja, det finns fler... =)

Nu blev det offroad. Tillbaks till listan...
Fixa vinterhjul. Köpa halsduk, kofta, mysbyssor. Kolla upp lur. Shit asså. Nån som har lite tid att ge mig? =)

Fanja, ska hämta grejerna i exets förråd osså. Han slog mig en signal igår och vi körde lite uppdatering. Kul att höra att det går fint för han. =) Önskar dig verkligen lycka till med skolan Mr.M!! Pratade litte om kidsen osså. Hoppas jag hinner träffa dom idag. =) Undrar om han har nån ny jänta på g. =) Vore skoj att träffa henne med. Men bara den bästa tjejen får äran. =)
Ganska coolt att känna/tänka så om sitt ex, eller hur. Inge harm här inte. =) Bara bra-iga saker. Måste vara ett tecken på känslomässig mognad? =)

Dax att ta itu med listan nu, innan jag skriver bort dagen. =)

Ikväll får jag nog besök!! =D

"The happiest girl on earth and she's coming from Venus"

Ha det soft-lan, sötisar.

Fika, Mallan. Fika, L&F. ♥

Krams E

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Nu kommer kommentaren! Tack för du finns, min söta lilla äppelpaj! Love you dearly. PoK o ha så trevligt ikväll ;)

    2007-10-12 | 23:38:26
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Mylosts säger:

    Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

    2008-01-08 | 01:13:49
    Bloggadress: http://mylosts.blogspot.com

Kommentera inlägget här: