I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Några ord från mig till dig

Kategori:

Två av mina käraste vänner har besökt mig för inte så länge sedan. Fröken M och herr C. Äntligen!! Men en fattades juh! Lille R. Snyft! Vi Saknar dig! Kom hem, så går vi ut och har kul! Vi Behöver Dig, snarast! =)

Det var som att ha mamma och pappa i soffan medan jag satt mitt emot. Korsförhörd! =) Om Mr.Omtalad...
"Vad heter hans mamma? Vad jobbar han med? När får vi träffa honom? Använder ni skydd? Du får inte träffa honom om inte vi blir presenterade!"
Mitt Wolfpack är rädda om mig och mitt hjärta! =) Meeza luv ya to!
 
Hade såklart hoppats på att få leka med Mr.Omtalad idag men det verkar bli för sent. Snyft, igen! Han fick just oväntat besök. Hoppas han har Gevalia i skafferiet. =)

Miss E mår för övrigt bättre än någonsin. Med undantag för en påfrestande arbetskamrat som jag inte vet var jag har! Ett par ledsna vänner som oroar mig. Mycket på jobbet överhuvudtaget. Pms! Lite annan oro, men det är säkert bara i onödan...

För det mesta fnittar jag mig igenom dagarna. Skitkul att jobba med fröken C och D. Vi skulle bli ett bra team om vi får vår vilja igenom... =)

Jag ser fram emot min minisemester. Ser fram emot helgen. Fullmåne och mys. Om inget går snett... Men jag hoppas, hoppas, hoppas allt går rakt. =)

En tjej på mitt jobb berättade idag att hon är gravid!!! =) Grattis! =) Riktigt glad för din skull! =)


Hihi! Min A kommer hit! Gotta fly! =)


And for you, sweetie, the last letter in the word was a G.


Älskar er, vännerna/family!!!!!!!!!!! Allihop!!!!!! Så mycket att jag sprängs!!!!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: