I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Saturdaytalk

Kategori:

Jobbade 12h igår. Jag som skulle hem och ta det lugnt. Var på möte i Ö-bro sen tog vi en sväng till V-ås för att hämta en dator. Allt gick till slut som det skulle och det blidde helg även för miss E. =)

Snällaste mr.Omtalad kom till OK och plockade upp mig och alla mina väskor. Var helt slut, inte ätit nåt sen lunch. Mot pizzerian eftersom daddy ringde och ville ha matsällskap. Stackars A fick lov att träffa daddy. =) Men det gick juh kanon. Min daddy är juh bara för rolig asså. =) Skrämde upp sig själv så han knappt vågade gå in när vi skulle vidare. Hehe.

Mot Gustafs.

Vinglandes på jättemörka vägar så kom vi fram hela och hållna. =)

Såå fint hus!! =)

Kände mig som en spion på fiendes mark. Hahaha!

Träffade miniA med flicka. Söta, så söta. =)

Mot blge i TaxiA. Skäggtomten behövde skjuts. =) Stannade på Statte och hälsade på F-jäntan.
Blyg?? Efter några slängkyssar åkte vi igen.

Kom hem vid halv elva. Snurrig av körsbärsvin. =)

Resten av kvällen är inofficiell. =D

♥ A

Duschen nu och mat. Sen Statte en sväng.

Love you
//missE

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Saturday-shopping! Skulle fan ha köpt shopoholic boken ist! Haha! Tack för trevlig stund på maxi. Love you.

    2007-10-27 | 22:32:58
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tack själv!! =) igen, igen!! =)

    2007-10-28 | 14:20:14

Kommentera inlägget här: