I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Själsligt utmattad

Kategori:

Fan ta dig! Fan ta Dig!

Hur i helvete kan du ha mage att inge mig hopp, om och om igen, i 7 år, eller hur j-a länge det nu är?!? Bara för att försvinna.

Du vådtog just min själ, mitt sinne och mitt hjärta genom att vilja träffa mig! Fattar du det?! Sluta kontakta mig!!! Jag har gått vidare!!! Du är inte värd mig!!! Skulle aldrig kunna lita på dig!!! Aldrig. Någonsin kunna lita på att du kommer stanna. Varenda gång har du sagt att du ska stanna. Men du har alltid lämnat mig.

Har gett Dig så många chanser, T. Så j-a många chanser....

Du är bara helt j-a osann.

"Det är vi, Elenor. Jag älskar dig. Det är ödet. Kärlek vid första ögonkastet. Nån gång måste jag få tummarna ur röven och våga."

Men eller huuur???!!!

Har inte gråtit så här på länge, din idiot.

Jag har träffat en supersöt kille. Låt mig va?!!!

Nu blev det för mycket. Orkar inte med mer. Inte av dig.

Har berättat hur jag känner. Gett dig dagar, veckor och år att visa om du älskar mig.

Nej, jag går inte på ditt skitsnack en gång till. Förstår du verkligen inte hur mycket du har sårat mig?

Det enda jag vill ha från dig är en grundlig förklaring till ditt beteende och en ursäkt.

Nu orkar jag inget mer. Ödet får leda mig på rätt väg.

Kommentarer

  • Mallan säger:

    KRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMM! You go, girl. Du har helt rätt. Han förtjänar dig inte på långa vägar. Fast iofs... Min åsikt är ju att ingen är god nog åt dig, min lilla stjärna. Love, kisses and HUGZ!

    2007-10-04 | 18:23:48
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Mallan säger:

    Tack för idag! Miza löva youza! <3

    2007-10-05 | 01:05:15
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Hejja Elle!
    Även fast du var ledsen så var det befriande att läsa att du blev arg å säger/skriker ifrån. Sånt tror jag är jätte bra.
    Och vad du än gör så hejar jag på dej, du förtjänar inget annat än det bästa!
    Ses snart! Kram! Ciao!
    // din fetaste kompis ;P

    2007-10-05 | 12:03:09
  • Elenor säger:

    Den här gången kommer jag inte "gå på" hans avsikter. Har inte hört av mig o tänker inte göra. Tack för stöttningen!! =D Behövs!
    Ja, planera fika snart.
    Krams!
    Fetaste kompis...hehe

    2007-10-05 | 15:55:34
  • Jimmyidun säger:

    NICE AND WONDERFUL SITE

    2009-06-09 | 10:32:39
    Bloggadress: http://jimmyidun.3steps.com

Kommentera inlägget här: