I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bästa söndagen på väldigt länge

Kategori:

Det var ett fasligt plingande i mobilen i natt, när jag för en gångs skull kom i säng i tid. Glömde först att ställa in den på ljudlös. Undrar vad D hade på hjärtat, får väl höra på jobbet imorn.

Vakande utvilad och på g. Tog en dusch och åt en god frukost. Ställde in hjärnan på "köpa-bil-tänk" =)

Första tanken var "Fan, den var ju fin ändå... finare än jag hade ränkat med. Bra." Provade pärlan och letade fördelar och nackdelar, för att få ner priset en aning. Jo, visst lyckades jag. Kanske hade gått ännu mer men va fan. Ringde daddy för överläggning.
Slog till. Fick ta pärlan igen för att ta en sväng till för säkerhets skull. Väldigt gulligt par de där. Verkade ärliga och seriösa.

Åkte vidare till Lappens för bukfylla! Firade med kycklingburgare! =) Nöjd och belåten. Fast det kommer inte kännas verkligt förrän jag fått hit pärlan och vart ute på diverse roadtrips! =)

Mallan kom hit och fixade datorn åt mig! Kan inte bli bättre liksom! Hon är bra på sånt!

Mindre skoj var att "brorsan" var vissen idag. Ja, den kärleken, den ställer till det i allas hjärtan.

Mallan, filmkväll är bokad på torsdag!! Hihi.

Nu måste miss E sussa. Tidig morgon hägrar...

kraftkyss E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: