I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bilblogg!!

Kategori:

Fixade pengar på banken. Åkte till firman.
- Var är min volvo S40? Säger jag glatt till försäljaren.
- Tyvärr, den sålde jag för två timmar sedan...
Fan! Kuk! Helvete! Typiskt min jävla otur!
- Får jag bara fråga lite om den, av ren nyfikenhet? Jag ler och pratar medan jag biter ihop käkarna.
Javisst fick jag det. Firman byter kammen innan den nya, lyckliga ägaren får den. Plus lite annan justering. Var jag tvungen att vrida om kniven i mitt eget hjärta?!?
Faaaaan!
Superbesviken. Hänger läpp. Svär. Bara en liten stund tills jag kommit över förlusten av det jag aldrig hade. Som vanligt....... Med "snabba cash" färsk i minnet så tänker jag tanken vad som kunnat hänt med den nya ägaren om fel person hamnade i min sits!
Men jag har bara ett italienskt humör som kommer fram emellanåt. Ellionore Italiano Svenzone gestrikulerar och svär ibland! Fråga Mallan får ni se! Hehe. Särskilt åt bilister som inte kan regler!! Eller skiter i att ta hänsyn!!

Så. Nu känns det genast bättre när jag fått beklaga mig! Har lite positiva nyheter också. =)

Kollade en snabbis på en focus ghia som kostat 60 lax senast jag var in. Nu prissänkt till 45. Ringde tanten på stört och körde mina förhörsfrågor! Tanten lät snäll. Hon kunde inte reg.numret i huvuvdet. Det säger ganska mycket om jag ska vara ärlig. Ska dit på söndag. Kanske, kanske om jag har mer tur då... kommer jag hem i en skön bil. Hon håller den åt mig. Som sagt, snäll tant! =)

Fick agera biltippsare åt några karlar på banverket idag! Kul som fan! Jag vet såå mycket om vad man ska titta på, vart man hittar det och hur man gör det! =) 
- Nästa gång jag ska köpa bil ringer jag dig!
Fett bra komplimang!! Miss E like. Han är rätt söt, den där J.. =)
(Hoppas nu min syrra inte läser detta och skvallrar! hehe)

Ikväll blir det Idol-kväll hos F. Om hon piggnar på sig. Hoppas! Vore softish! =)

Imorn är det harmoni som hägrar på schemat! Kan inte vänta! Undrar om det finns en bil-sten??? Skulle behöva en sån... Heheheh!

Ha en fruktansvärt trevlig helg, det ska jag ha.

Chokladpussar E

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Håller alla tummar o tår inför söndag då! Kisses and love. Hur jobbar du nästa vecka, btw? Kanske mer film? Kan tanka så blir det gratis! :D Fundera!

    2007-09-21 | 20:41:39
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Jonasvilje säger:

    Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

    2008-09-23 | 10:56:54
    Bloggadress: http://jonasvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här: