I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Första, andra, tredje... Pärlan såld

Kategori:

Har en liten sörjecermoni för Pärlan. Nu är hon borta för alltid. Fyra unga pojkar köpte henne för några minuter sen.
- Ha så kul i vinter, hon är rolig att sladda med.
Det var mina sista ord i rollen som försäljare. Dom skrattade och bekräftade att det var i det syftet dom köpte henne! Rekomenderade varmt en volvo s40, precis det jag vill ha! Lär väl ta mig till Älvdalen och kolla på den där som D hittade åt mig. Fast jag har hittat en till på blocket här i krokarna som också är intressant. Vi får se, vi får se...
Kan inte fatta att jag aldrig kommer sätta mig i den där röda forden igen!! Pärlan får då ha det kul sina sista dagar i livet!  Trodde inte att jag skulle fästa mig så mycket, det är ju bara ett materiellt ting. Men de är nåt särskilt med ens bil! Det var min trogna livskamrat!! Hehe.

Nej, om man skulle ta sig lite kaffe kanske.

Så där. Kaffe på bryggning.

Filmkvällen är bokad. Ser fram emot den! Med trevligt sällskap och godispåse de luxe! Bör städa lite innan dess så inte mina gäster storknar... och koppla in dvdn så klart.

Nu ska här duschas och kollas upp lite nya bilar innan idol börjar.

Tur att jag har mina goa vänner! Hur skulle det gå utan er!

Pussokram E

Hej då Pärlan......... snyft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: