I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Full rulle

Kategori:

Vi laddade upp med mat först, en varsin rätt till mig, miss M och mr M. Det är såå gott med mat när man är superhungrig och blodsockret är i botten.
Avrundade med kaffe och brunis! Min favorit! Orkade inte med någon av mina två godispåsar! Så mätt och belåten efter det andra!
Tände doftljus som fyllde rummet med söt arom. Herr M fick äran att vara man och koppla in dvdn. Han klarade testet galant! =)
Satte igång filmen. Skrek Två gånger! Jag som sa att jag aldrig skrek! Den var bra. "Them" bör ni se om ni törs...

Bad snälla miss M om massage på mina stela axlar, ängeln mjukade upp mig lite! Tusen tack!

Imorgon är det full rulle igen, det har det vart hela veckan, inte varit hemma och slappat någon dag! Måste jag göra imorgon kväll. När allt är klart. Drar alla ärenden nu så jag inte glömmer nåt imorn. För alla vet att jag är tankspridd och grejer flyger lätt ur hjärnkontoret! Hehe.

Tandläkaren.
Till kontoret, skriva ut karta till Uppsala inför måndagen. Ta en kaffe med min underbara chef.
Lämna tillbaks filmen och få en gratishyrning eftersom den laggade (heter de så?) de sista 20 minuterna!
Köpa halsduk och strumpbyxor.
Sätta in pengar.
Fixa lånet.
Kolla på S40, himmelsblå, uppfyller alla mina krav!
Kolla jacka på Lindex.
Kolla lägenhet.
Ladda luren.
Ringa miss C.
Ringa miss M.

Tror det var allt faktiskt. Åh, herregud, hur ska jag minnas allt?? Ska skriva av listan på papper och ta med mig. =)

Nu ska jag läsa ut "Snabba cash" och sova sött.

Tack för en superultramysig filmkväll!! Snart igen!

without you
I'm everything
though even more
when you're right beside me


Poet E fick en idé. Hahaha! Nej nu yrar jag i nattmössan igen!

Kram kompis! E

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Hehe tack själv, lilla sötnos. Mår som en röv jag fortfarande. Men det ordnar sig nog :) Mycket ärenden för miss Crane idag! Håller alla tummar för bilen!!! Kisses.

    2007-09-21 | 10:06:58
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Rikardidunn säger:

    Site was very helpful. thank you

    2009-03-11 | 10:09:59
    Bloggadress: http://rikardidunn.20six.fr

Kommentera inlägget här: