I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Gott och blandat

Kategori:

I natt drömde fröken C att en av hennes vänner blev osams med sin chef och vännen fick börja jobba på lagret.
Under vår jobbdag ringer vännen i fråga. Hon har sagt upp sig.... De hade inte pratat med varandra på veckor, fröken C och vännen.

När vi hade vart på banken idag och går i regnet hem till mig börjar hon plötsligt sjunga:
- I hate you so much right now!
Ville gladeligen visa henne min sida på bc när vi kom in. Där finner vi just dom orden under "skvaller", någon har svarat med motsatsen...

Jag mötte en kille på butiken idag, våra blickar möttes några sekunder. Min tanke var "Det där är butikskontrollanten." Några timmar senare möts vi igen.... Han var butikskontrollanten. Antingen borde jag bli polis för att jag är en jävligt god människokännare eller så har jag väldigt stark intuition och bör lita på mina första tankar.

Saknar M och F och L!!! Mina tjejor! Måste planera in fika nu!
Mallan får jag ju träffa på torsdag. Kanske tar en vända med nya pärlan till dom andra jäntorna på fredag kväll! =) Om dom har tid! Hoppas, hoppas!

Nu blev jag smått illamående. Mr.H skickade en länk på hon som kräktes i direktsändning här om dagen eller natten rättare sagt. Tycker hon är värd en eloge för att hon orkade fortsätta! =) Men, shit vad det vände sig i magen nu... =) Tack,  Mr.H... :P

Oj, nu är det idoldags!! Tända-ljus-och-slappa-tid!!

Sköt om er!

(Fick jättelust att kyssas! Det var inte igår. Bara kyssas! Mmm, vad mysigt. Den som väntar på nåt gott...)

Puss på kinden E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: