I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hur mycket törs man avslöja..?

Kategori:

Men "man" menar jag mig själv, så klart! =)

Trodde inget kunde toppa TP-efterfesten för så mycket har jag inte skrattat på länge! Tusen tack för sällskapet ni som var här!! =) Snart igen!!

Ack, lilla fröken E hade inte skrattat färdigt. För igår råkade det bli så att jag sällskapade F när hon var chaufför. Letade upp modet och följde med några grabbar (som vi skjutsade) ner på stan. Den ena känner jag ju lite grann men den andra var helt okänd för mitt gröna öga.

Det visade sig att vi var sammalika på mycket och talade hela natten lång. =) Han var också jätterolig och fruktansvärt snäll! Så jag fick skratta mer! Snart har jag ett sexpack på magen! =)
Ser fram emot nästa gång jag får leka med där pojken. Om jag får det.

Pallar inte att skriva mer här just nu. Blir i min privata, kommande bok. =)

Skrivkramp.nu. Haha!

Alla leenden jag minns.




Kommentarer

  • Mallan säger:

    Ja, lilla gumman, snart igen. Mycket snart om jag får bestämma... ^^

    2007-09-30 | 22:39:05
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Mallan säger:

    Ja idag var det inte lätt att stiga upp när klockan ringde! Usch! O trökväder... Torsdag! :D Filmen är klar! Poss.

    2007-10-01 | 08:12:52
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Jimmylinea säger:

    Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

    2009-09-21 | 10:54:25
    Bloggadress: http://jimmylinea.blogspot.com
  • Jimmylinea säger:

    Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

    2009-09-21 | 10:54:53
    Bloggadress: http://jimmylinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här: