I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

pendel, pendel i handen där....

Kategori:

Såg den direkt. En ljuslila, jättefin pendel i silverkedja. Ska hjälpa mig i kniviga beslut är det tänkt. Får se vad den berättar... =)
Mina ögon drogs till den tredimensionella varglampan! Läcker.
Kände mig harmonisk när vi åkte därifrån, kanske beror det på den goda fikan vi tog strax innan hemfärden. =)

Tack fröken C med syster för sällskapet!


Ska testa 2 bilar till imorn. Spännande. Snälla, goda ödet, ge mig min bil. =)

Vill kunna dra iväg till vattnet nu. Bara åka dit jag vill igen. I en Skön bil, som håller på hemvägen också. Sen behöver jag hjälp att pimpa den så klart. :D


Haft en skön dag med lax, det godaste jag vet, till middag. Nu blir det varm choklad och tv.


Idag hörde jag det smörigaste någonsin!!
Det går inte att fjäska sig in i miss E:s hjärta..... En komplimang jag blir rosig om kinderna av, är när man berömmer det jag skrivit, målat eller nåt annat jag har lagt ner arbete på. Nåt som visar hur jag är på insidan. När man på sanning uppskattar det.
Visst, det är väl gulligt att säga till någon att man tycker att den är söt. Men det gäller ju bara det yttre och det sitter ju där det sitter! :D Hoppas ni förstår mig på rätt sätt! =) Funkar bättre att säga det rakt upp och ner.
"Du är söt. Punkt. Inte överdriva eller underdriva! hahaha!


Det finns en grabb som är jättefin men det skulle jag aldrig våga säga, till honom, bara så där, tror jag. =) Skulle känna mig påflugen och töntig! Hur är det, pojkar, ska man vara reserverad eller ge järnet? Jag har inte lärt mig det där än. =) Har inte en aning om hur man flirtar och visar sitt intresse liksom, utan att känna sig efterhängsen! Helt lost inom det där området! Om jag vill träffa en kille för att se om det finns nåt där, vad ska jag föreslå då?
Ah... hehe. Har nog ett förslag i alla fall. Redan brukat. ;)

Bor nog en romantiker där inne men vet inte hur jag ska använda henne!


Vad knäpp jag är  =) Säger så mycket "söta" saker! *garvar åt mig själv*


Slänger en kyss med smak av champagne och färska jordgubbar åt er! E


(Det var väl romantiskt?!hehe)

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Go for it, miss E!!! Ge järnet ;)

    2007-09-23 | 00:07:15
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Elenor säger:

    hehe, kanske, om ett tag... =)

    2007-09-23 | 08:22:03

Kommentera inlägget här: