I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Pömsig miss E

Kategori:

Skulle bara vila en timme efter jobbet innan den inplanerade fikan me L och F. Vaknade i panik och visste inte om det var natt eller dag. Trodde jag försovit mig till jobbet! Mobilen låg inte där jag lade den innan jag somnade och jag satt mig yrvaket upp. Luren låg i sängen och jag hade stängt av alarmet i sömnen. Mitt på eftermiddagen. Måste verkligen varit helt slut! Har aldrig hänt förut! Bara det inte händer när jag ska till jobbet!! Eller på mötet i Ö-bro på fredag!

Byter raskt ämne... Korten är lagda. Vägledningen omtalad för mig. Jag kommer tydligen få ett svar/förklaring/avslut på min historia med mr.Big. Men inte än. Ska söka lösningen genom nya vägar och kontakter. För att få nya infallsvinklar. Men svaret skulle i alla fall göra mig nöjd. Vad det nu betyder. Blir jävligt nöjd om han förklarar sitt beteende, även om det inte inkluderar mig i hans liv eller vice versa. Bara jag får det där avslutet nån gång! Har som sagt börjat ett nytt kapitel i livet och det är dom där tankarna och känslorna för honom som jag inte kan klippa helt utan hjälp. Känns skönt att höra att den dagen kommer. Ovisshet när det gäller kärlekskänslor är det värsta jag vet.

Ska leta efter några bra stenar att bära med mig, på Harmonimässan på lördag! Spännande ska det bli!

Jag sov som sagt två timmar på eftermiddagen men är helt slut nu också. Ska strax göra mig klar för sängen. Har så mycket energi men är ändå trött, skum kombination det där. Känner mig fortfarande så stark.

Kan man be till ödet?? Skulle vilja be om att snabba på med det där beskedet. Hehe. Vill känna mig fullständigt fri eller i bästa fall fullständigt upptagen! Eller ja, bästa fall vet jag inte i dagsläget vad det är när det gäller Big.

Men man vet aldrig, kanske plingar det till och... Vips så står han där! Hahaha! Nej, nu är miss E för trött för sånna här funderingar. Blir bara fantasier av alltihop ändå! Tur att jag aldrig slutar med sånt, det är en bra underhållning i mitt lilla huvud!


Imorn är torsdagen redan här. Då är det film-mys på gång! Längtar!

Puss på pannkakan! E

Kommentarer

  • ia säger:

    Jag tror att man kan be till ödet, eller iaf påverka det! kram min vän!

    2007-09-20 | 06:46:30
  • Larran säger:

    Eller så kan man be till Gud, kanske lyckas lika bra det som till ödet?
    :)
    Pömsig.. haha. Okey.. :D

    2007-09-20 | 07:02:37
    Bloggadress: http://larran.blogg.se
  • Mallan säger:

    Vi har väl lärt oss nu att man kan ta ödet i sina egna händer, haha! See you tonight, baby!

    2007-09-20 | 09:22:42
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: