I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Thank god it's friday

Kategori:

Var ner i tvättstugan och fyllde två maskiner. Behövde mjölk till kaffet så jag gick till OK. Mötte en jeep och spanade in bilen, får syn på föraren.
Det var jultomten!! Kunde inte undvika att dra på smilbanden! Va fan, är det redan julafton?! :D Undrar vad han skulle ut på för bus.
Handlade min mjölk. Självklart hade jag glömt mitt nya OK-kort. Typiskt mig.
Möter jultomten igen. Börjar skratta. Han med. Väl medveten om hur roligt det måste se ut.

Kan lätt säga att jultomten fick mig på bra humör idag! =)

Kommer innanför dörren och tänker på mina nära och kära. Tänk vad många som älskar mig, som vill vara min vän. Jag är uppskattad och mina vänner blir glada av mig! Det är en härlig känsla. Att veta att det finns människor som finns där för mig oavsett. Trots mina bra och mindre bra sidor! Sammalika gäller naturligtsvis från mitt håll. Då blev jag varm i hjärtat igen! Kärlek från hjärtat på er mina älsklingar!!

Tankarna fortsatte i banan att jag vill inte ha ett förhållande. Är inte redo. Kan inte ens tänka på det sättet än. Vet vad mina önskingar innehåller men det är inte dags för det än. Den nästa jag dejtar får vara beredd på att vandra framåt väldigt sakta. Väldigt ärligt, öppet och seriöst. Lugnt och försiktigt. Mixat med massa skratt och roliga upplevelser. Den nästa jag dejtar ska vara rätt så äventyrlig av sig. Vilja göra saker med mig som oss att växa ihop. Med äventyrlig menar jag inte att vi ska bestiga alla berg i världen. Typ gå i trollskogen med mig, åka till havet bara för att, hyra en stuga i fjällen och bara vara. Sånna äventyr gillar jag. Små utflykter och kortare resor.
Ja, det låter mysigt. Sen kan vi naturligtvis ta med några vänner, det måste inte bara vara vi. Jämt. Är inte 24/7-förhållande-typen. Måste ha min frihet och min egen tid och tid till mina kära. Kravet är att han är likadan. Fortsätter ha ett liv och vänner och intressen som han inte måste ha mig med på, utan kan njuta av sitt och ändå veta att jag har det bra och inte sitter hemma och väntar. Jag älskar inte en person mindre för att jag har ett eget liv liksom.

"You can take my life but you can never take my freedom!"


Braveheart är en av mina favoritfilmer... =)

Nu ringde daddy! =) Han var klar med sitt och vi ska åka om en timme ungefär! Jippi! Idag får jag hem min pärla!!!!!

Mallan, jag tror det blir kjol ikväll! :D Ses sen.

La la lala la... Kisses on ya E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: