I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bara onsdag

Kategori:

Nu har det hänt! Ska kolla på en tvåa, nära ett annat område jag bodde i förut. Ångrar som fan att jag flyttade ifrån den tvåan. Majorsgatan, där hände det grejer må jag säga. Ler. Har aldrig trivts så bra i en lya som där. Hoppas den här är lika fin eller finare.

Hur är det med er?

Med mig? Jovars. Håller på att styr upp saker igen. Råkade tappa bort mig själv ett tag men nu är det stabilare igen. Jag måste sluta offra mitt liv jämt. Tänka på vad fan jag vill istället för att gå och hoppas på att andra ska vilja samma sak. Ja, det är komplicerat. Önskar jag kunde förklara men det kan jag inte.

Eftersom jag är lite så där allt eller inget... så är det nåt som jag går runt och funderar på.
Den där klippan jag tjatade om att jag behövde förut... En klippa som stoppar mig när jag kommer dundrande, tar ner mig på jorden igen liksom, den Behöver jag nu.
Jag Behöver respekt, kärlek och konversationer. Ni fattar väl ingenting. Hehe. Mellan raderna, vännen. Mellan raderna.. Det är liksom min grej nu igen.

Jag saknar min vän så det gör ont. Min vän är nog inte kvar längre. Fett misstag av mig att inte kämpa för min vår relation. Fy fan. Verkligen. Så ska det trilla tårar då.. Kan inte bli sentimental utan tårar..

Nej. Nu drar jag. sees.

Love E

Kommentarer

  • Ola Hammarström säger:

    *krama lite på Ellenosen*
    Bara sådär i förbifarten när det är så fint väder och allt.

    2008-04-24 | 14:17:58
  • ia säger:

    Ja fattar precis min älskade vän!

    2008-04-25 | 12:14:56

Kommentera inlägget här: