I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Voices

Kategori:

   Well I'll be damned
Here comes your ghost again
But that's not unusual
It's just that the moon is full
And you happened to call
And here I sit
Hand on the telephone
Hearing a voice I'd known
A couple of light years ago
Heading straight for a fall




Tänk att en röst glömmer man aldrig. Den etsar sig fast i minnet. Inte alla dock, kanske bara dom som betyder något. Eller har betytt. Vissa röster måste jag få höra då och då för att leva. Mina goda vänners röster tex. Ler. får höra miss J's röst imorn. Vi ska göra som förr i tiden och ta en god, godare, godast isfrappe på kupan. Vill du följa med? Vara en fluga på väggen och lyssna på allt skvaller mitt hjärta måste få göra sig av med? Ler större. Don't tell anyone.

En röst kan få mig att le igen. När allt annat känns fejk.

Kisses from mE


Kommentarer


Kommentera inlägget här: