I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Back to reality

Kategori:

Here comes reality...

Nån skum låt jag fick på hjärnan.

Nyss kommit tillbaka till the office efter en sväng till Storå. Med hög, högre, högst med bas i bakluckan. Ler stort. Älskar att åka runt med musik och sjunga asmycket utan att nån hör. Det rensar mina känslor. Som sagt.

Bowling, mat, 30-års jubileum på "gården" och julpynt väntar bakom hörnet. Ska hämta syrran vid tåget osså. Få naglarna fixade, plocka brynen och sånt där annat om-sig-själv-pyssel.

Ibland är jag fan bäst på att hitta på ord och ordliga beskrivningar. Tycker ni inte? Ler.

Nu vet jag vad det var för låt jag sjöng på. Eminem, min gamla pojkvän. Hehe. Det var en av hans låtar.

Hinner inte knappa ner mer bokstäver nu. För jag slutar jobbet denna sekund. Nä

Kommentarer


Kommentera inlägget här: