I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Helg för mig!

Kategori:

Jippi, fick just ledigt imorn. Perfa (ett åttiotalsord som används med måtta)..

Mmm. Ska förmodligen hem och träna, äta och allt det där vanliga för att avsluta kvällen med ett gott glas rött. Kanske lyxa till det rejält med en cigg också. Ler. Har juh minskat på rökningen kraftigt. Kan inte, har Aldrig sagt eller vill inte använda mig av; slutat för gott. Det funkar aldrig. Förresten röker jag när jag känner för det. Vilket är ungefär 1-2 gånger i veckan.
Fett dumt egentligen, att röka så lite, om jag inte är beroende. Whatever. Ler.

Min enegelska suger. Sucks. Pratar och skriver alldeles för lite. Stackars hjärnan glömmer bort det lättaste. Herregud. Hur ska det bli? Hur ska det gå? Asgarv. Typiskt svensson-tänk. Om, om, om!!!!

Nej, mina vänner; det är Nu som gäller!!!

Jag vet. Det är svårt. Men allt är en vanesak, tro mig. Vi Är vanedjur, liksom många andra arter.

Fullmåne har det nyss varit. Med knasiga drömmar. Ack så underbara. Lustiga som fan också. Fröken C med en blond peruk uppepå hennes bruna hår så man liksom såg klart och tydligt... Att det va en peruk. Jaja, ni fattar säkert. Vi hade maskeradfest i typ Sälen, för det var vitt av snö runt omkring oss. Utomhus var vi också. Jag, fröken C och alla andra jag känner... Jag kände mig så lugn och säker i drömmen. Önskar jag kunde slappna av så där på riktigt.

Tur att chefen stack iväg och pratade i sin lur så jag kunde dela med mig till er. Fnitter.

Heja integriteten!! Mer sånt. Gärna i mediavärlden också, tack.

Gotta go.

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: