I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Longtime...

Kategori:

Nu var det så där jättelängesen igen...

Tack för kommentarerna. Me like.

Sitter i miss Ias nya lya och väntar på morgondagen. Den verkar ha mer trevligheter att njuta av än idag. Än de senaste dagarna för att vara mer precis.
Begravde min 17 år gamla kisse, Nisse, idag. Med ros och kors. Sorgligt värre.

Faktum är att den senaste tiden varit bra dryg faktiskt. Vet varken ut eller in med någonting. Need your support!!

Skumma drömmar om hus, inredning och bröllopsklänning. Trots att jag är så långt ifrån nåt sånt man kan komma. Antar jag.

Go Norge! :)

Gott kaffe, ia, gott gott.

Varför säger du aldrig att du älskar mig? Mitt hjärta tvekar på att du gör det.

Imorn blir de party. Fröken C kommer med ljus och glädje.

Jag har fått tillbaka en kär vän. Men tyvärr har vi inte hunnit träffats på ett tag. Attans. Saknat dig fröken Carolyn.

Borde skaffa mig sällskap av ett husdjur, så jag har nåt att sysselsätta mig med på kvällarna.

Det här blir ju inget vettigt alls, bara massa goja som vanligt! :) Jag i ett påskägg. Saknat att blogga men det är svårt utan internet och en bärbar. Ge mig en gåva kanske?

Bo-Olle han är rolig han.

Har hört att det går en pyroman lös i mitt område. Passa sig för mig bara!!

Måste hem och sova nu. Så jag är en pigg och glad missE imorn.

Nattiskramar

Kommentarer

  • Ola Hammarström säger:

    Stackars misse dåh, min Wilma är uppåt hälften av den åldern nu så hon är det spring i än ett tag ;) Kram från gnun.

    2008-11-12 | 08:32:56
    Bloggadress: http://gnu.modemnet.se/

Kommentera inlägget här: