I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Busfika

Kategori:

Är planerad. Hehe. Bästa händelsen på denna dag. Shit, lär juh städa först! Ut med alla gamla dammråttor och obehöriga energier.
Salvia, så löser det sig.

Tog hyrbilen imorse. Chefen och de andra åkte i hennes bil. Jag stod kaxigt kvar och tog en cigg innan jag åkte. Det tar inte två timmar för mig att åka till V-ås...

Satt i "Flickan som lekte med elden" och körde. Tack för tipset fröken L.

Fan va skönt det va!

Drog om dom andra vid Avesta typ. Hahaha!!!! Ett flin på D's läppar kanske. Ville nog hellre va i min bil! Eller hur? För mina reaggeskivor va me osså!

Man hinner tänka äckligt mycket när man kör. Rena terapin. Hittat styrkan igen mån tro?

Först på plats för att hjälpa V-åsarna. E fixar biffen. Kanon! I'm the boss you know, boss? 
Du skulle bara våga öppna dörren när jag byter om igen, as! 
Har du träffat Ellinore Svenzone på Pms? Hehehe...

Klara tidigt som fan. Bara bra när man ska köra hem igen osså efter typ 3 timmars sömn inatt. 

Music on loud. Solbrillor på. Jackan av. Gaspedal. Gud, hjälp mig, jag är en glidare. Asgarv.

Sitter och kollar håret i spegeln på solskyddet, ser typ inte vägen, tittar åt höger, där står farbror blå och solar sig. Ögonen på vägen. Ögonen på vägen! Hehe. Solskyddet åkte ner många gånger idag men av andra anledningar... hehe

Fatta att alla bilar börjar komma fram nu igen! Vet inte hur många devileyes jag mötte. Å andra heta saker. Me like. Very much.

Får börja ta med en servett att torka dregel med.

19, 19, 19... Man hinner tänka på sånt osså när man kör bil..... Jisses....
 
"Have you ever been touched so gentley you wanted to cry?"

Sjuk sits. Sjukaste sitsen.

Ni leder. Jag följer.

Sms är juh jättekul. Nu för tiden. ASgarv.

Looove you, babes.

KissGoodNightE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: