I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Dr Dre and my day

Kategori:

Sa jag inte att man skulle passa sig idag kanske... Ler. På stadens torg kan allt hända.
D dyker upp mitt i det enligt mig kyliga, artiga samtalet. Nåt är skumt. Det kan jag nästan lova.
- Visst blev jag fin i håret? Blink blink.
- Det blev annorlunda.
Karlar!


Det blev inte så blont som vi hade tänkt. En gång till för att slippa allt mörkt. Förstår att brunettvärlden vill ha kvar en rolig blondin längre... asgarv.

En gång till innan midsomar så fixar vi biffen. Ler. Fröken A hon är duktig hon!


Misommar, by the way... Då har jag en date. Minns du vad du sa? Sneflin.


Drömde om ett ex igen. Sluta spöka med mitt sinne! Vill inte ha nåt med det förflutna att göra! Ond var han dessutom. Men jäntan räddade mig. Som alltid! Ler. Love you, babe.


Kom ut och shotta med mig nu då, Mr.Littlewolf! Busflin. Behöver en rejäl urladdning. Mohahahha! Ne, inte på det viset, din tok. Har redan fantasiförhållanden med två killar. Fullt upp. Fantasiförhållanden är lätt det bästa. Man styr allt. Hehehe. Ingen som klagar, är grinig eller försvinner. Det är perfekt!

Behöver en inneboende har jag kommit på. Sugen? Matlagning är ett krav. Samt ordning och reda. Du ska följa mina lagar och order. Asgarv.

Övade på Baseball med en svart skidmask på mig idag. Det var skoj. Egentligen hade jag den på mig för att våga gå ut på MsCarolyns balkong bland alla getingar. Kände mig hård. Gillar sånna där saker... Hehehe.

Dags att vara chaufför sen hem och knäppa en bärs. Bowling och berusning står på schemat idag. Öppen för alla förslag!!!

WannaPlay?E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: