I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Här kommer lite till...

Kategori:

"Hej, du kanske undrar vad jag har i ryggsäcken
Du får inte se, den är min, TÄNK efter!"

Fick ett Frondaspel. Hehe. Tomtar&Troll. Tomtar, huh. Bigsmile.
Bigger than Big?

Vad fan var det mer för låtar vi hade på sommarskivan för typ... två-tre år sen, brorsorna?

Vem var jäntan som vinkade?

Gubb-as. Nästa gång stannar jag INTE! 

Lyssnar på Jondo och skakar rumpa på kontoret! Asgarv. 

Det går fan inte att va förbannad. Det tar vi när vi ses... Hånflin!  

FFS, jag har nog flippat. Hehehe.

High on life, dude.

"De e dej ja vill ha ha ha haaa
Du måste bli min
Hundratals gånger ja tänkt hur kan du va så fin
Du måste bara bli min
så lovar jag att bara bli din
De e dej ja vill ha fattaru d?"

Skrattar så jag får ont i magen! Härliga, underbara Dogge.

"Ja har mer än halva inne
jag vill ha din glass
å du vill ha min slickepinne"

Satt det inte typ varningsklistermärke på deras skiva? För provocerande texter lr liknande. Undrar va folk tänkte när man gick runt och sjöng på den där i trettonårsåldern?? Fan va sjukt! Föräldrar, ni hade ingen koll va? Hehehe.

Till F-jäntan! Äntligen.

Ta det med en glimt i ögat, kära hjärtan.

Love on ya.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: