I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

In the middle of the night...

Kategori:

Fan va det knakar i hus. Eller har jag besök? Skulle ta mig hemöver men är för slö.

Shit, har inte skrattat så här mycket på länge. Eller jo, men fan va skönt det är. Kollade på nån rolig snubbe med MrS nyss som hade min typ av humor. Dubbelvikt i soffan!
Tack för sällskapet. Kan aldrig vara fel. Säger siffran 19 dig nåt? Ler.

"Natasha" har penetrerat mitt liv! Bara att le och se glad ut, huh? ffs. Skum känsla. Trevlig, söt and so on...Vi har inte bara en gemensam nämnare... "Tomten" är far till alla barnen!!! Asgarv. Stört läge asså. Som D säger, det är bara att skratta åt det.

Busade i DB centrum igår osså. I fall ni undrar. Förlängningssladdar är en jävligt bra uppfinning. Dom kan man använda till att fira ner öl i en påse från en balkong till en friend in need. Asgarv! Tusen Tack, jäntan!

FYI Assh. Håll inne med dina kommentarer eller ta det med mig?

Mycke konstiga saker som händer nu igen. För konstiga för att inte vara menade.

Å till dig vill jag bara säga Förlåt, men du har bara dig själv att skylla. Hoppas modet hittar till din adress någon gång i livet.

Har en date med John B. nu. Så ska ta å åka hem.

Färdigyrat för idag.

Kaffe imorn, jäntor?

LotsandLots on my little heart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: