I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jobb på en söndag!

Kategori:

Ändrade arbetsplaner inför morgondagen vilket gjorde att jag fick släpa min rumpa till kontoret en sväng. Ni vet väl hur jag känner inför det? Hjärtat slog så hårt så jag trodde en infarkt var på gång när telen ringde imorse. Fan! Fan! Fan!

Längesen jag lyssnade på den låten med Herr Thåström... Måste göra. Nu.
Ryssseeer..
Blöta ögon. Fortfarande Världens känsligaste tjej. Börjar lipa för ingenting. Varför är jag så här?


Drömde om en WP-medlem i natt. Dörrklockan ringde och där stod hon. Med packning och pikande kommentarer. Det där flinet på läpparna. Började så klart stortjuta! Kastade mig över henne och kramade hårt!
Hon hade förstått att jag behövde henne så hon kom. I wish.
Men det var bara en dröm... Tyvärr.

"I'm still loving you"

"Gimme that nut" Asgarv!! Eazy-E and Me. Old times. Hur sjuk som helst! Hahaha!

S in his uniform, pratar med mig samtidigt som jag försöker skriva. Kan inte göra två saker samtidigt.

Nu ringer C osså. Busröka i solen? Of course, babe. Där om 5.

See ya.

Peace out.

Berätta för den du har kär hur mycket den betyder idag. För tiden går ruskigt fort. Och plötsligt är båset tomt liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: