I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Just another magic monday

Kategori:

Shit pommesfrittes! Läste massor igår igen. Jag lovar, jäntor, jag grät så ögonen var svullna imorse. Vilken vänding! Bella... Edward... Jacob! Läs fortare!!! Busflin.

Det doftar honom här. På kontoret. Underligt. Han kanske bara sände en tanke eller så. Tror väl ändå inte att lukten satt sig i mina kläder. Ler. Gott och trevligt med påminnelse om vattenkrig och hur orättvist det är när jag är svagast, blir fasthållen och kittlad! Asgarv.
Ska boka min trädgårdsmästare till att styla min balkong. Så det blir ännu skönare att sitta där och hänga till sommargungmusik! Ler.

Idag var det en man som började prata vampyrer och vargar med mig! Hur kunde han veta? Han fortsatte att gå in på djupet om mina drömmar och allt det där. Men jag pratar inte gärna om sånt när det sitter "stängda" människor runt om. Dom förstår inte. Jag har ingen lust att bevisa något liksom. Antingen så vet  man "saker" eller inte.
Det var hur som helst befriande att få det där samtalet. Gav mig bara mer styrka. Så... tack för det, stranger! Varmt leende.
Sista April på torsdag då. Häxan vill mysa framför elden. Älskar elden. Blir alltid lika hypnotiserad av lågorna och värmen. Skönt på nåt vis.
"Fire walk with me"

Så massa lediga dagar igen. Fan va nice. Jobbet är inte alls lika ångestframkallande när man är ledig då och då.

Redo för nya bus och äventyr, vänner! Give it to me, babes. Vad vore vi utan varandra?

"Vi svängde ut på den mörka landsvägen. Motorns mörka mullrande när Edward tryckte gasen i botten överröstades av ett annat ljud. Vi satt båda tysta. Men om jag hörde det så måste Edward ha hört det ännu bättre. 
Ögonen tårfylldes men jag försökte dölja det, för att inte såra honom.
Långt där inne i skogen hördes ett plågat, hjärtskärande ylande som långsamt ebbades ut och försvann."

Jag
kan bli din alfahona, Jacob! Du kan väl präglas för mig! Så skiter vi Edward och Bella! Vi kan vara ute och springa i skogarna hur mycket du vill! Jag älskar det också! Hahahaha!

Hmm, dom berättade just på radion om "En ungvarg med omoget beteende"... som setts i Nås i helgen. Allmänheten är varnad.

Ursäkta, fick lov att kravla mig upp på stolen. Ramlade av för att jag skrattade så jag grät och grät så jag skrattade. Asgarv! Lär ta en rök nu innan chefen ringer Säter. ASGARV!

Shit, vi hörs! Hahahaha!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahahahahaha höll på att dö av garv ja å :D Fånga den jävelv å lås in den,på skansen så kanske den blir lite mindre folkrädd,kanske vaknar ur sin dvala i ensamhetens land?!

    2009-04-27 | 22:17:50

Kommentera inlägget här: