I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ledig!!

Kategori:

Ja visst! Nu börjar tre härliga fria dagar! Det ska jag inviga med att ta en promenad till jäntan när jag har duschat och käkat och så.
Myste med Simon allt vad allergin tillät. Fick lite väl många pussar. Ler. Förstår väl det eftersom han fick massa godis och gjorde trix!
Gubben skiner som den sol som han är! Härligt det är när bilen är tvättad, städad och hjulbytt. Tack för tipset om det superbraiga schampot och de, D. Funkade kanon!

- Vad har du gjort med Sven, Elenor? Han blir alldeles tossig när du är här!
- Har den inverkan på folk som heter Sven? Sneflin.

Stod i det där frysrummet... jag vet inte hur länge innan jag hade inventerat klart. Då kommer Sven igen..
- Förstår att den hetaste får ta frysen...
Så garvade han sitt hesa gubbskratt.
Trevligt. Att bli uppskattad av gamla män som heter Sven. Asgarv. Det var juh kul att rimma på det namnet! Big smile.

Är på tokhumör. Ifall ni undrar.

Läste några kaptiel till igår.
Wow!
Jacob erkände sina känslor för Bella! Änteligen!!
Gissa om Edward blev Arg när han "hörde" Jake's tankar. FYI, Han är vampyr och kan läsa allas tankar utom Bellas.
Nu börjar det verkligen bli spännande. Käkar som spändes, knytna nävar och morr! Om blickar kunde döda!
Fnittrade i sängen för mig själv av förtjusning.

Ska invadera stadens torg imorgon, passa sig. Hoppas vädret blir lika nice, eller bättre!

Nej nu så. Måste ha mat! Som vanligt. Är hungrig ständigt nu för tiden.

Ha de bra tills vi ses igen. E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: