I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Min dag igen! Tänk att de är fredag så ofta...

Kategori:

Vaknade dock av skrämmande information!! Krig?? FYI. Det bor en liten soldat i mig och hon är inte rädd för att komma fram. Ojojoj, gröna ögon blev svarta.

Tebax till Fredag!! Lyssnar på hög, högre, högst med musik. Tokdansar. Flummar. Kaffedrickning. Röker. Fint väder. Allt är kanon. Ler.

Hade en riktigt skön upplevelse igår. Kan inte förklara. Men på torsdag åker jag till blåkulla och har fetparty med Canis Lupus! Vi ska dansa runt elden i skenet från fullmånen. Tro det eller ej, jag vet faktiskt vart blåkulla ligger. Åker förbi där varje gång jag är uppe i mina skogar. I den högre delen av Sverige. Jepp.

Asgarv.

E på knäpphumör idag osså!

Vem släppte lös häxan? Hehe.

Kom igång med skrivandet igår osså. Någonting hände. Jag gjorde mig fri. 

Vill du dela på pavan med mig? Busblick! Fladdrar med fransarna! Hundögon! Busflin!
Jag Vet att du vill. Hehehe.
Ring mig sen då, pojk, så styr vi upp nåt. Behöver prata om en grej. Behöver dina råd faktiskt.

Vi höres. Lr ses. Lr something.

KissesE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: