I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Now what?

Kategori:

Kattvakt i helgen. Kela med lilla grisen lite. Ler. Vakt och vakt... Göda honom ska jag göra. Hihi. Så han blir stor och kan äta upp elaka personer.

Kaffe med J förmodligen. Besöka jäntan. Om ho orkä. Träningen får snällt vänta lite tills hostan är borta. Pinsamt att hosta till man kräks på gymmet. Sneflin.

Sen då?

Bolle säger Gnu. Tog fel på helg, det var nästa helg jag menade att det blir massa party. Men finns inget som hindrar mig denna helg heller. Kanske orken... Njae... Det är nog lugnt. Hehe.

Ska dra till Djurås snart. Jobba sig lite pengä. At the office right now. Blä. Not alone if you know... Man får inte surfa på arbetstid. Nehe. Fy mig. Bad girl.

Hängde på kupolen hela dagen igår. Var bara tvungen att se lite folk. Träffade Bonuskussen, fröken C och satt i en trapp i solen och pratade med Carolyn i nästan en timme. Redde ut livet stora gåta. Älska, glömma och förlåta. Ne, det vette fan asså. Asgarv. Beror väl på om jag får några påskägg! Hahaha. Drömde att jag fick av både syrran och mamma faktiskt. Nej, jag blir aldrig för stor för presenter och påskägg och silverbling. Blir någon tjej det?
Det jag egentligen vill ha det skådade mitt högra öga på ica kvantum med C igår. Shit, vilket stort!!!
Gud.. eller Lucifer vad jag är flummig just nu.

På riktigt bushumör nu igen. Wanna play? Blink blink! Hehe.

Såg världens coolaste klocka på Cervera igår. Den ska jag ha! Göm en C, så dom inte försvinner innan jag hinner.

Naturligtvis hittade jag kläder osså. När man inte ska shoppa. Som vanligt.

Alltså vad är det med mig? Kan inte sitta still. Har fått en släng av bokstavstillståndet igen. Brukar få det ibland. Ingen koncentrationsförmåga alls. Vill bara dumpa jobbet och gå ut. Ut och leka. Hihi.

Jag vill bowla.
Jag vill gå på bio.
Jag vill spela biljard.
Jag vill äta!
Jag vill åka vit ådi.
Jag vill sola.
Jag vill gå.

Ska käka macka nu. Sen åka. Fan, måste tanka osså.

Aja.

Hörs sen.

Puss&KramE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: