I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Portal till frihet

Kategori:

Hade en bra dag med chefen igår. Det var skönt. Åkte mot de värmländska skogarna. Såg fyra träd som bildade en portal och då slog det mig att om jag springer genom där så blir jag fri.

Nämnde jag att jag mötte min S3:a idag när jag åkte hem från Rättvik??! Pirr i magen och god lust att vända. Men hade juh två andra damer med i bilen som inte är lika kär i Ådi som jag! Ler.
Vit var den, precis som jag önskar! Kjolpaket och Devileyes!!! Lite mer detaljer skulle jag ha fixat om den var min dock. Andra fälgar till exempel. Lämnat den till Dahlbäcks... Big smile!
Ja, D, jag ska säga att din är snabbare och snyggare! Ler.

Fick veta att det blir mer jobb i höst. Mer egna butiker jag ska ha hand om. Andra arbetssätt. Mer ansvar är lika med mer pengar! Me like. Alot. Det var det jag behövde för att stå ut ett tag till. Nice.
Därför måste jag passa på att njuta av våren och sommaren rejält. Har redan börjat. Det hände något i skallen när jag sov i natt tror jag. Har liksom bestämt mig för något. Då blir det så. Jag är en av dom mest målmedvetna jag vet, när jag sätter den sidan till. Kan också vara den mest latsmarta jag vet. Är väl den delen av granntecknet jag har fått. Två sidor. 

Saker att Göra:

  • köpa pollenprotection
  • skriva på listan för att Edward och Jacob (dom andra oxå) ska komma hit på premiären av New Moon (Förstår ni att jag kommer ta hem ovanstående och låsa in dom i sovrummet!!!! Dregel!)
  • köpa silverringar till öronen
  • systemet
  • bli mig själv igen dvs. Blondin
  • nagellack. Ny vecka, ny färg.
  • tvätta, städa, byta till sommarhjul på gubbenToy.
  • hoppas att det inte var mig kameran tog kort på, utan bilen framför!!! Eller ja, be för guds skull!


Ser fram emot tid med Daddy imorn. Simon, min älskling är hemma osså!!! Han är snäll han! Yyyyyyla tillsammans på gärdet ska vi göra.

"Vi måste tro på kärlek för att få den
kämpa hårt för att nå den"

Har ingen koncentration att skriva längre. Rök. Kaffe.

Och där dyker någon upp som gubben i lådan, när man minst anar de...
Och där svämmade mina ögon över.....

Bara en svacka, huh? Eller hur? 

Hittat en tävling där man kan få sin blogg publicerad till bok. Rösta på mig då, snälla!!!! Expressen är det som ordnat.

Vi hörs lr ses lr så. E


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: